BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 27, 2011

SEnyUMMmmm......

SENYUM LA SEINDAH SURIA
senyummmm....x prlu kta apa-apa....hahaha....npe ek nme tjuk ku agk plik...ni sme dsbabkan ada sorang mamat ni dy wat blog dy brkaitan ngn syum...tjuk da la syum nk lgu pon sme....dy asyik kne kcau je....tp dy ni mmg kuat syom pon....aku bkn pe trtrik je ngn blog dy....sme bnde brkaitan senyum....n sbnanye aku pon ske syom gk....hehehe

snanye aku nak cerita pasal aktiviti kayak yang kami wat kat tasik S.Alam....mle2 grak dalam kol 830 kot...smpi2 je kmi kne angkat barang2 kayak...kayak 2 da la berat...berat gler....tp pe gne nye krjasama an...hahha...pas 2 kami dnga taklimat dr en.Hisyam dan seterusnya kami dtunjukkan prsembhan dr dak2 ni...hahaha...persembahan knon...cm la da pwer an

mse kat dalam air 2 sume orang mst trbalikkan kayak dy aw...aku da geron skt...pas 2 time trbalik yg plg klaka nk nek blk atas kayak 2....peh...skit gler tgn time 2...cam nak nanges pon de gak...puas brusaha aku ngn dayang akhirnya BERJAYA....yeeaaahhh...

cerita ptg 2 plk...de koko aku leh trtido smpai kol 530...tkot aku kne ngn coach...seb bek x de ppe...smpai sne wat bnde yg sme je la...pas 2 kami dpggil 3 lki n 3 pompuan dalam 1 group...mlenye mls la nk maen...eton pon mlas sbnanye nk maen dy pon mngelak2 la...last2 ha kne ko prli ngn coach 2...bkn pe ramai g yg nak maen...bagi la yg laen...pas 2 dy cam crik ksalahan ktorang je...sian2 kitorang...

0 comments: