BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 10, 2011

camp...camp...camp...

berada di camp site(posing maut)
ari ni rse2nyer cm nak cter sal camp la....hehehhe...frst day 2....time 2 ari jumaat kmi dkehendaki g ke kolej kenanga dalam kol 9....kami kne kemaskan peralatan yang perlu kami bawak kat Tasek Chenderoh nt....aku igtkan aku yang paling lambat sampi...kire2 dalam kol 930 la sb tggu snior jmpot kat klej...sampai2 kat klej kenanga je...tgok owg meriah gler..hahahaha...aku rse aku antre yang terawal kot....sampai je tros dowang ajak breakfast...dowang kate kne amik tenaga lu...banyak nk kne wat....


banyak benda yang kami wat dari angkat bnda2 yang kcik sampai la yang besar....bayangkan angkat kayak 2....menggigil tangan...time nak mnom g la klaka...menggigil....hahahaha....da siap2 2...ktorang dbenarkan balik tp dengan syarat kol 3 mst da de....tp aku ngan dayng dpt xcuse sb nak print kje....sampi2 blk kat klej kenanga je dalam kol 630....orang da ramai da...nga tggu stdent dr kolej laen je....mlm 2 perasmian....evrthng good...nothing bad la...n strt la camp kami pd mlm 2....
 
dalam bas(dok sebelah ieja)

esoknyerr kami solat jemaah kat surau kolej kenanga then prepare brg tok brtolak....pas 2 kami kne brkmpol sb nk agihkan dlm group tok naek bas nt....aku dpt plk ngn team tama abu....ksian la dowg....aku
tersangat bising la dalam 2...abu g la...x pat nak tdo...hahhaha




semasa dalam perjalanan
sampai sana ktorang kne jlan jauh gler...beg da la brat...xtahan sgt...tp wat2 gagah je...sanggop tlong owg g 2...hahah...mle2 ok sampai je tapak camp ujan la plk....aku da la x bwak bju ujan...redah je la...group kami dberikan tugas brsihkan dapor...sampai la bab masak kami yang handle gak la...syok...time 2 la leh knal dr kolej laen...malam 2 aku terperanjat gler sb kami kne makan dalam 1 group dengan dulang...xpenah2 kot...besepah2 aku mkn...hehehe..
n pas 2 sesi bersama fasi n lecturer....

antara contoh makan dalam dulang

 sangat berselera mkan dalam dulang....

0 comments: