BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

chinii.....chaliiii...outdoor recreation.....

dekan dan barisan lecturer serta student yang terlibat


haaaa......pnotop sgala penat lelah....haahahahaha....pd jumaat 04/02/2011 ni la ari yang sangat menyeronokkan dan menyedihkan....menyeronokkan sebab abis suda segala tekanan....sbnanye 2 bukan sebab yg utama....menyeronokkn sb waktu ni la kami sangat rapat ngan member yang laen....aktiviti nye pon sangat bes sbnanye...kalau x,x mgkin la sampai skang prtcpant outdoor recreation asyik cerita je an....hahahaha...menyedihkan sebab time 2 la ari last kami dapat berkmpol ngan team dari kolej laen...sriusly klau nak jumpa mmang susa la....rasanye x kan jumpa g kot....waaa....sdihhh kot....


bilakah mau jumpa lagi ya??????




kemas...kemas....nak balik da

yeaaayyyyhhh....balikkk
pagi2 jumaat 2 je kami da digesa oleh fasi2 tok kemaskan camp site....klau nak pikir penat....mmang sangat penat la...tapi dalam masa yang sama x sabar la nak balik kolej....rindu ooo kat blik...walaupon mkn kat dc sangat memboringkan aku rasa sebelom ni tapi kat sana macam dc 2 makan kat hotel 5 bntang da....hahahhaha...dc ooooo dc.....hehehhehe

barisan fasi yang sangat garang

dalam kol 3 kot....kami bergerak balik ke s.alam....makan tengah ari suma kat dalam bas...sebab dapat time nak balik 2...sebenarnya aku de problem kalau makan kat dalam kenderaan...x tahan bau dy...tp kat dalam bas 2 aku da x pikir apa2 g da...asalkan prot aku knyang...dalam perjalanan 2 aku tido j....sedar2 da sampai s.alam....dasyat woooo....melepaskan dendam tol...sampai s.alam kami angkot barang dari lori n kemas2 peralatan...penat gilerrr....hehehehe...lepas 2 aku wat kerja aku pulak....haaa...jangan sangka kerja aku da siap ea...not yet la....malam penotop la penamat kerja biro cenderahati ea...so kira malam 2 la...aku uruskan kerja2 sal buku cenderahati...banyak gak kne lipat...dalam kira 300 kot...

nga tunggu bas ni....panas terik la...


yeaayyhhh...bas da sampai
malam penutup
pada malam ituu....waaa....skema nye aku....malam 2 lepas sumanyer da bersiap cantik2 sebab kami de tema taw malam 2...tema malam 2 knonnye smart casual n formal...tapi amt menyedihkan kami dak s.alam x dibenarkan balik kolej masing2 amik baju...x taw lak an....pas sumanyer da smart2...nsem2 n cantik2 blako...upacara penotop pon start...dekan sampai awal kot....sangat punctual la dekan kita...hehehehe...perot da lapar....nasib la dekan berucap sekejap je....maybe sumer tengah tahan lapar...lagi2 kat tepi 2 dowang masak bbq...syok uhhh...de kambing,,ayam n macam2 g la....abis sumanyer....cepat je lak 2.....akhirnya berakhir la suda aktiviti camp kita pada sem ni...xtaw la kalau de yang nak sambong sem depan....x nakkkk....TOLONG la....

jgan jeless....lapar ni


malam kebudayaan...


malam 2 seperti biasa de gak group kena sentri...selagi dak ni x naek bas n sampai kolej masing2 selagi 2 la aktiviti berjalan seperti biasa...sok nye pulak sambong aktiviti mengemas peralatan...dari angkot barang dari lori,,,basoh peralatan...cek peralatan...angkot peralatan k stor....kami wat dengan cepat....LAN la ketua nye...bagos dia 2...abis suma 2....kami diarahkan brkumpol untuk sesi bersalaman ngan fasi2 ngan lecture...dan mau tau ape selepas 2....yeeeeaaayyyyyhhhh....BALIKKK...hahahha...



kemas...kemas....nak balik da...



SELAMAT TINGGAL sumanyer dari student, fasi n lecturer dr UITM JENGKA, KOLEJ INSTEDT, KOLJ SHAHPUTRA....aku akan sntiasa merindui korang....banyak yang kita lakukan sama2...sedih,,suka,,gembira,, suma de...TERIMA KASIH yeeaa....JUMPA LAGI!!!!!!!

0 comments: