BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 10, 2011

sehari kuu.....

RABU-09/03/2011

aslmualaikum....aiii...ari ni cam nak crite byk je...mmg la...byk tol aktvti ari ni....ari ni la frst klas nye. . .ari ni la koko nye. . .ari ni la. . . de aktvti wellness nye. . .ari ni gak la nk plan tuuutttt....hehhehe...plan pe ye...tah la...sat g aku cter...
abseiling..ooo abseiling....waaaa


frst klas slpas sbulan bcuti tok klas outdoor...waaa...tkjot mata aku ni nk bangon...hehhe...naseb baek la leh trjaga gak...klau x...trpksa la aku mredha kn dri...aku gerak dr bilik dalam kol 825 kot...aku rasa cam da lambat sgt ni...bpluh2 gak la aku smpai klas...tgok2 bile sampai je...de la dalam 3 k 4 orang...waaa....dowang ni mmang bcuti btol ni...hehehhe...bile da smpai sumenyer klas start...ari ni kt blaja tajok abseiling...bile tgk slide show en.zainal cam x saba je nk wat an...tapi aku x nak tpu la smemangnye aku mmang takot tggi...gayat...x taw la cam ne ni...en zainal ckp klas kt akn wat dkat fak kjruteraan mggu dpan...takot gler ni....x tpu...heheheh...
ha kira la sampai 11...kt s2 la ktowang start nt

koko ari ni cam sgat mnarik...coach da x de prli2 lg da...smpai2 aku ngan ct eton yg plg awl dalam kol 430 ktowang sampai...heheheh...pas 2 coach sampai dalam kol530...dy sampai je ujan tron lebat...cam ne nak maen ni...coach ckp spe yang nak balik die benarkan...tapi spe nak maen leh je...kalau x takot demam la an..kitowang maen je la...syok sngat...g pon aku da lame x maen bola tampa...de mau smnggu kot...maen punye maen..coach stop kn koko ari 2 dalam kol640 cam 2...sume trkjot awl sngat plk bnti nye...aku ngan eton pk cam nak g wellness tros je..tapi da dy bnarkan blik awl an...ktowang g la mkn lu...siap2 sume...dalam kol 830 bawu g wellness 2...
volleyball....yuhuuuu
wellness????pe 2 ek...hehehe...bagi aku la dy cam aktvt yg mlibatkan grakan cam mnari2 ni...snam robik de gak..tapi banyak cam menari la...awl2 start en RAHIM @ tmbalan dekan yg merasmikan...tapi x sngka pulak die pon join mnari...bagos tol...ramai gler yg dtang aktvti ni...x sngke pulak an...die de tarian zumba..hip hop...cardio kick n cam2 g la...bpeloh2 menari...x sngke pulak leh jadik gler cam 2...abis2 akviti 2 dlam kol12...pe g balik2mandi pas 2 tido la...zzzzzzzz
jom menari yuk....

lupe plak nak citer sal plan tuttt td 2...senanye kitowang plan nak kne kan akmal sbb bday die sok..so..plan nye plan...kitowang wat bnde ni kat psat sukan je...sbb budak laki ni nak men lu...so x de la cam dy leh pk pe2 an...xtaw la cam mne..jdik k x...arap2 bnde ni mnjadi n success...hehehhe
hahahaha...ni la hasilnye....hehehehhe

0 comments: