BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 6, 2011

sukollll.....teratai d hatikuuuu....


hehheheh....sukol...sukol...sukol...aku bawu je pas jtoh lgkang...kne maen plk 2...haaa...cam ne ye...tp x leh nk slahkn dowang gak...dowang da byk kli tanya aku...leh k x maen ni...aku pon stuju je...bowink sangat2 la...lagi2 bila tgok dowang maen kita plak tgok je cam x bes la....so walaupon jalan ngan jenkot2 nye aku ttp nk maen gak...x kire...hehehhe...puas la kne mara pon kat akk2 bola tampa ni tp aku ttap nk maen gak...hehehhe

game 2 ari sabtu...mlm jumaat 2 plk de anugerah sukan aw...abis2 je anugerah sukan 2 kitowang grak g sek19 smbot bday ct ETON...abis la kek mhl tpek kat muke...SECRET RECIPE kot...eisshh..rgi2...tp eton x kesah pon...bday gurl la ktekan...blik2 je da kol 130 kot rsenyer..lalu gate UiTM blakng da ttup..so trpksa la lalu gate dpan...da suda....scurty 2 suh tlis nme plak...ni yg lemah ni...tp aku ngan eton ckap dok lua...die x caye plk...aku balik kolej gak...amik baju nk game soknyer n msok kete akk ni...trpaksa la aku tido uma akk ni...takot nanti scrity 2 tanya plak kat akk ni mne aku ngan eton...tapi x pe la...akak ni pon maen bola tampa gak sok nye...so grak ngn die je la an...


aku bangon agak awl gak ari 2...smngat la katekan...tapi akk ni pulak x bgon2...aku leh relax je la g...sbb mnger aku cakap be4 9 bawu de...last2 grak je da kol 930...seb baek gme aku x start g...klu x mampos gak la aku nk jawab kat dak team aku...game yg ptme lawan team kolej MELATI...ok gak la dowang maen...tapi kami ttap mnang...yeaaayhhh ske...scond game plk lawan team x igt la team pe...lupe pulak...heheheh...kitowang mnang g...

da abis game 2...manager pggil cptain tok undi suku akhr...waaaa...bncinyer mmang x de luck la...dapat team kuat2 kot...sume de plyer dlm 2 team 2...mule2 lwan la ngan team delima...agak kuat gak team 2...sbab de player...pas sumenyer brtungkus lmus....akhrnye mnang gak...tggal 1 je g team ni...kalau nak dpat masok final mst kne mnang lawan team ni...nk taw team pe...team NR...dowang sebot je...aku da gleng kple da...x mgkin la ktowang mnang...dalam team 2...de 4 owng yang plyer masum n 2 owang yg plyer sukma...cam ne ktowang nk menang...memang x la...ktowang pulak de 2 owang je plyer mssm...jauh bzanye....tp lawan la gak an...brentap jgak la ktowang lawan...kalah akhrnye...x pe la yg pntg smngat maen 2...

akhrnye ktowang dapat n0 3...x pe la...nak wat cam ne an...adat....x de rezki...no1 NR...no2 MAWAR...no 3 bawu la ktowang...TERATAI bunge indah....hahahah....xpuas ati lgsong weyh.....mawar leh mnang plk...eeeiiissshhh...trime je la kn...tp bes maen ngan akk2 ni...dalam team 2 aku ngan eton la yg pling mude...so dpat lyanan lbih la....hehehhe...dowang pon bes...air x pnah ptus kot...dlam bab 2 mnager yg trbaek la...makan siap trjge rapi...hheheheh

tapi pe2 pon teratai ttap d bes la...TAHNIAH team teratai pompuan...x pe laen kali kita lawan tol2...mesti menang nye la....go teratai...go teratai go...heheheheh

teratai d hatiku....heheheheh....

0 comments: